Balık sezonu başladı!

Balık sezonunun başlaması ile birlikte balıkçılar ağlarını hazırlayıp derin sulara doğru açılmaya başladılar. Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak balıkçılara yeni sezon için bol kazanç ve bereketli bir sezon diledi. Başkan Albayrak sözlerini şu şekilde ifade etti;

“Pruvanız neta, denizlerimizin bereketi sizinle olsun. Tüm balıkçı esnafımıza bol kazançlı ve bereketli bir sezon diliyorum. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak emektar ve fedakar balıkçılarımızın her zaman yanındayız.”