Başkan Bulut'tan Hastanede Moral Ziyareti

Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut, Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören Erdal Duman'ı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Belediye Başkanı Bulut, gerçekleştirdiği ziyarete dair yaptığı açıklamada;

“Değerli büyüğüm Erdal Duman’ı tedavi gördüğü Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Erdal Ağabey’ime ve tüm hastalarımıza acil şifalar diliyor, özveriyle görev yapan kıymetli sağlık çalışanlarımıza da emekleri, ilgileri ve fedakârca hizmetleri için teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.