Başkan Hacı'dan Engelliler Haftası mesajı
Babaeski Belediye Başkanı Av. Abdullah Hacı, 10/16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası nedeniyle yayımladığı mesajında: “ 10/16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası, engelli vatandaşlarımızın yaşamlarını kolaylaştırmak ve onları toplumsal hayatta daha etkin ve verimli kılmak, sorunlarını ve bunlara karşı farkındalık oluşturulmasının sağlanmasını temin için kutlanmaktadır. Engelliye engel olunmaması, engelli insana saygı ve sevgi, insanlığa saygı ve sevginin göstergesidir. Bu önemli haftada, insanlığımız adına daha fazla düşünmemiz ve insani duygularımızı daha yoğun hissetmemiz gerekmektedir. Babaeski Belediye başkanlığı olarak, sosyal belediyecilik anlayışımız gereği, üzerimizdeki sorumluluğun bilinciyle her zaman olduğu gibi, onların hizmetindeyiz. Engelli kardeşlerimizi ve ailelerini saygı ve sevgiyle selamlıyorum. Engelin bir engel teşkil etmediğini belirtmek isterim.” İfadelerini kullandı. (Babaeski Belediyesi)