Dermenci, Kırklarelispor'un Yanında

Kırklareli IYI Parti Belediye Başkan Adayı Ali Dermenci, Kırklareli'nin yeşil sahalardaki temsilcisini yalnız bırakmadı.

Dermenci yaptığı sosyal medya paylaşımında, ‘‘Trakya’nın gururu Kırklarelisporumuzun, Ankaraspor ile karşı karşıya geldiği maçta Kırklareli Atatürk Stadyumu’ndaki yerimizi aldık. Yeşil beyazlı temsilcimiz ile her zaman gurur duyduk. Göreve geldiğimizde şehrimizin takımına sahip çıkıp, her zaman destekçisi olacağız.’’ dedi

Adeta Bahar Havası yaşanan şehrimizde hava şartlarının uygunluğu da Kırklareli taraftarlarının yanı sıra şehir halkı da bugün ki maça yoğun ilgi gösterdiği gözlemlendi.