Fen İşleri Kavaklı'da Çalışmalara Hız Verdi

Kavaklı Belediye Başkanı Ufuk İn, Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin beldede gerçekleştirdiği bakım, onarım ve temizlik çalışmaları hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Yağışların ardından bozulmaya yüz tutan yolların onarılması ve yabani ot biçme işlemlerinin her gün düzenli bir şekilde yapıldığını belirten Başkan İn, "Daha temiz ve düzenli bir Kavaklı için durmaksızın çalışıyoruz" dedi.

Başkan Ufuk İn, Kavaklı'da halkın yaşam kalitesini artırmak adına yapılan bu çalışmaların devam edeceğini, özellikle yol bakım onarım çalışmalarının öncelikli olduğunu vurguladı. Ayrıca, yabani ot biçme işlemlerinin de yaz aylarında artan sıcaklarla birlikte daha fazla önem kazandığını söyledi.

Kavaklı halkının taleplerine ve ihtiyaçlarına hızla çözüm üretmek için Belediye olarak yoğun bir şekilde çalıştıklarını belirten Başkan İn, "Beldemizdeki her alanı en iyi şekilde düzenleyerek, vatandaşlarımızın daha sağlıklı ve rahat bir ortamda yaşamalarını sağlamak bizim önceliğimizdir" şeklinde konuştu.

Çalışmaların sürdüğünü belirten Başkan İn, Kavaklı’nın her geçen gün daha temiz, düzenli ve yaşanabilir bir yer haline gelmesi için tüm belediye ekiplerinin azimle çalıştığını sözlerine ekledi.