Güvenlik Güçlerine 9.200 Yeni Araç

İçişleri Bakanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı bünyesinde kullanılmak üzere temin edilen yeni araçlar için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılım gösterdiği bir hizmete alım töreni düzenledi. Edirne Valisi Yunus Sezer, devlet protokolünün yoğun katılım gösterdiği bu programda Edirne’yi temsil etti.

Devlet Protokolü Tam Kadro

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımı ve İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın ev sahipliğinde gerçekleşen törene; Bakan Yardımcıları, milletvekilleri, 81 ilin valileri, İl Emniyet Müdürleri, İl Jandarma Komutanları ve Sahil Güvenlik Komutanları katıldı. Edirne Valisi Yunus Sezer, tören alanında diğer il valileri ve güvenlik bürokrasisi ile bir araya geldi.

Güvenlik Güçlerine 9.200 Araç Takviyesi

Törenin ana gündem maddesini, asayiş ve güvenlik hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi amacıyla envantere katılan araçlar oluşturdu. Program kapsamında; polis, jandarma ve sahil güvenlik ekiplerinin kullanımına sunulmak üzere toplam 9 bin 200 yeni aracın hizmete alımı resmen gerçekleştirildi.

Tören, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın hitapları ve yapılan duanın ardından, araçların ilgili birimlere teslim edilmesiyle sona erdi. Vali Sezer ve beraberindeki heyet programı yerinde takip etti. (İçişleri Bakanlığı)