Kırklareli Ülkü Ocakları'ndan Şehitler Diyarı Çanakkale'ye Anlamlı Ziyaret

Ülkü Ocakları Kırklareli İl Başkanlığı, Şehitler Haftası dolayısıyla Üniversite ve Asena Teşkilatlarının katılımıyla anlamlı bir Çanakkale gezisi düzenledi. Rehber eşliğinde gerçekleştirilen ziyarette, katılımcılar Çanakkale Destanı'nın yazıldığı topraklarda şehitleri dualarla andı.

Geziyle ilgili açıklamalarda bulunan Ülkü Ocakları Kırklareli İl Başkanı İbrahim Yücepur, şu ifadeleri kullandı: “Savaşa düğün hevesiyle gidenlerin, geri dönmeyi hiç düşünmeyenlerin, namusu, şerefi ve haysiyeti için al bayrağı kefen bilenlerin, vatanı, ülkesi ve milleti uğruna toprağa gözünü kırpmadan giden, bayrak gönderden inmesin diye kendini siper eden tüm şehitlerimiz ile bugün içimize sinerek özgürce aldığımız her nefesi borçlu olduğumuz Cumhuriyetimizin mimarı Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve onun kahraman silah arkadaşlarını rahmet ve minnetle anıyorum. Ruhları şad olsun.”

Tarihi yerinde görmenin gençler üzerindeki etkisine dikkat çeken Yücepur, bu tür etkinliklerin milli şuuru canlı tutma noktasında büyük önem taşıdığını vurguladı.