Kırklareli Valiliğinden Yangın Uyarısı: "Orman Benim, Yangına Dur Derim!"
Kırklareli Valiliği, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı vatandaşları bilgilendirmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla sosyal medya üzerinden önemli bir çağrıda bulundu.
“#OrmanBenim #YangınaDurDerim” etiketiyle yapılan paylaşımda; ormanları korumanın herkesin ortak sorumluluğu olduğu hatırlatılarak şu uyarılara yer verildi:
Çöp atma, gördüğünde topla
Sigara izmariti atma
Ateş yakma
Anız yakma
Paylaşımda, “#BirlikteÖnleyelim” çağrısıyla vatandaşların duyarlılığına dikkat çekildi.
Valilik yetkilileri, özellikle kırsal alanlar, tarım arazileri ve ormanlık bölgelerde dikkatli olunması gerektiğini belirterek, ihmalin büyük felaketlere yol açabileceği uyarısında bulundu. Orman yangınlarının önlenmesi için tüm vatandaşların iş birliği içinde hareket etmesi istendi.