Merkez ve İlçelerde Neler Oluyor?

Edirne İl Emniyet Müdürlüğü, il merkezi ve ilçelerinde son 24 saat içerisinde meydana gelen asayiş olaylarını kamuoyuyla paylaştı. Şehir genelinde güveni kötüye kullanmadan trafik güvenliğini tehlikeye sokmaya, aile içi şiddetten zehirlenme vakalarına kadar pek çok farklı olay kayıtlara geçerken, emniyet güçleri tüm vakalarla ilgili geniş çaplı tahkikat başlattı.

Arkadaşına Emanet Ettiği Eşyalarını Geri Alamadı

Edirne il merkezinde yaşanan olayda, müşteki B. B., bir süredir arkadaşı olan F. Y.’nin ikametinde kaldığını, bu süre zarfında iş ve kişisel eşyalarının bulunduğu bir valiz ile iki çöp torbasını arkadaşına emanet ettiğini iddia etti. Daha sonra Kırklareli’ndeki işine dönen B. B., arkadaşından eşyalarını geri istediğini ancak alamadığını öne sürerek şikayetçi oldu. Polis, "güveni kötüye kullanma" iddiasıyla ilgili inceleme başlattı.

Spor Yaparken Telefonunu Kaybetti

Edirne’de spor yapmak amacıyla atletizm sahasına giden G. D. E., kişisel eşyalarını bıraktığı tribün koltuklarında talihsiz bir olay yaşadı. Sporunu tamamladıktan sonra geri dönen şahıs, cep telefonunun bıraktığı yerde olmadığını fark etti. Durumu emniyet güçlerine bildiren vatandaşın müracaatı üzerine "kayıp eşya" dosya kaydı oluşturularak araştırma başlatıldı.

Sosyal Medya Üzerinden Tehdit İddiası

Edirne’de yaşayan D. Y., sosyal paylaşım platformu Facebook üzerinden kendisine yönelik tehdit ve hakaret içerikli söylemlerde bulunulduğunu öne sürerek emniyete başvurdu. Şüpheli H. İ. E. tarafından hedef alındığını iddia eden müştekinin şikayeti üzerine, bilişim suçları ve asayiş ekipleri olayla ilgili tahkikat başlattı.

Alkollü Sürücü Kazaya Karıştı

Edirne il merkezinde meydana gelen bir trafik kazasında, sürücünün alkollü olduğu tespit edildi. Yaşanan hasarlı trafik kazasının ardından olay yerine gelen trafik ekiplerince yapılan ölçümde, araç sürücüsü E. Ö.’nün 0.86 promil alkollü olduğu belirlendi. "Trafik güvenliğini tehlikeye sokma" suçundan sürücü hakkında yasal işlem başlatıldı.

Keşan’da Küçük Çocuk İlaç İçerek Hastanelik Oldu

Keşan ilçesinde meydana gelen olayda, yaşı küçük mağdur B. S. Y., evde bulunan tıbbi ilaçlardan içerek rahatsızlandı. Ailesi tarafından fark edilen durumun ardından küçük çocuk, gerekli tedavi işlemleri için ivedilikle hastaneye kaldırıldı.

Direksiyon Başında Alkollü Yakalandı

Keşan’da gerçekleştirilen trafik denetimleri ve kontrolleri sırasında durdurulan bir araçta, sürücünün alkol limitlerini aştığı görüldü. Sürücü B. K.’nın yapılan alkol ölçümünde 1.05 promil alkollü olduğu ortaya çıktı. Trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücü hakkında adli tahkikat başlatıldı.

Aile İçi Tartışma Şiddete Dönüştü

Keşan’da yaşayan S. K., eşi H. K. ile "eve gelmeme" meselesi yüzünden aralarında tartışma çıktığını iddia etti. Müştekinin iddiasına göre, tartışmanın büyümesi üzerine eşi H. K., sol gözüne yumruk atarak kendisini yaraladı. Olay sonrası eşinden şikayetçi olmadığını belirten S. K., buna karşın koruma tedbiri uygulanmasını talep etti. Emniyet birimleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Hap İçerek İntihar Girişiminde Bulundu

Keşan ilçesinde yaşayan S. Y., ikametinde bulunduğu sırada çok sayıda tıbbi ilaç içerek yaşamına son vermek istedi. baygın halde hastaneye götürülen şahıs, tedavi altına alındı. S. Y.’nin hayati tehlikesinin bulunup bulunmadığının yapılacak tetkiklerin ardından netleşeceği bildirildi.