Potanın Kızçeleri İstanbul'dan Zaferle Döndü!
Kırklareli Belediyesi FBO Kadın Basketbol Takımı, Süper Lig yolunda çıktığı Play-Off yarı final ilk maçında deplasmanda İstanbul GSK'yı 100-81'lik skorla mağlup ederek önemli bir avantaj elde etti.
Süper Lig hedefiyle mücadelesini sürdüren Kırklareli temsilcisi, İstanbul deplasmanında maçın başından sonuna kadar üstün bir oyun sergiledi. Sahadan 100-81 galip ayrılan sporcular, serinin ikinci maçı öncesinde büyük moral buldu.
İstanbul’da oynanan karşılaşmayı Kırklareli Valisi Uğur Turan ile eşi Nihal Turan ve Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut tribünden takip ederek takıma destek verdi.
Başkan Bulut'tan Taraftara Çağrı
Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut, galibiyetin ardından yaptığı açıklamada, takımın elde ettiği başarıdan duyduğu gururu ifade etti. Başarının şehrin birlikteliğini simgelediğini belirten Başkan Bulut, tüm şehri serinin rövanş maçına davet etti.
Başkan Bulut, 6 Mayıs Çarşamba günü saat 18.00’de Kırklareli Yeni Kapalı Spor Salonu’nda oynanacak kritik müsabakada tribünlerin tamamen doldurulması çağrısında bulunarak;
"6 Mayıs Çarşamba günü saat 18.00’de, Yeni Kapalı Spor Salonu’nu tek bir boş koltuk kalmayacak şekilde dolduralım. Sesimizle, yüreğimizle, inancımızla bu takımı saralım. Takımımıza, arkalarında koca bir şehir olduğunu gösterelim! Haydi Kırklareli! Omuz omuza, tek yürek! O salon dolacak, bu takım başaracak!” ifadelerini kullandı.