Vali Ekici'ye ziyaret
Kırklareli Valisi Birol Ekici, Kırklareli Üniversitesi Genç Yeşilay Kulübü Başkanı Şafak Yılmaz ile gönüllü gençleri Valilik makamında kabul etti.
Gerçekleşen ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Birol Ekici, Kırklareli Üniversitesi Genç Yeşilay Kulübü Başkanı Şafak Yılmaz ve gönüllü gençler ile bir süre sohbet ederek, Yeşilay'ın bağımsız gençlik mücadelesine verdikleri destekten dolayı Kırklareli Üniversitesi Genç Yeşilay Kulübüne teşekkür etti. Kulübün faaliyetleri hakkında bilgiler alarak, çalışmalarında başarılar diledi. (E.Yıldırım)