Zabıtadan Yaya Konforuna Özel Denetim

Edirne Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehir merkezindeki yaya trafiğini rahatlatmak ve güvenliğini artırmak amacıyla Saraçlar ve Çilingirler caddelerinde özel bir denetim gerçekleştirdi.

Denetimlerde, özellikle kaldırımlar üzerindeki sarı sınır çizgileri kontrol edildi. Yaya geçişini zorlaştıran ve bu sınırları ihlal eden işletmeler zabıta ekipleri tarafından titizlikle uyarıldı. İşletmelerden, yayaların güvenli ve engelsiz bir şekilde geçiş yapabilmeleri için gerekli düzenlemeleri yapmaları istendi.

Ayrıca, zamanla silinmiş olan sarı sınır çizgileri de Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yeniden çizilerek belirgin hale getirildi. Bu çalışma sayesinde, yayaların yürüme alanları net bir şekilde tanımlanmış oldu.

Edirne Belediyesi yetkilileri, yaya önceliğine verdikleri önemi vurgulayarak, bu tür denetimlerin düzenli olarak devam edeceğini ve şehirdeki yaya ulaşımının daha konforlu ve güvenli hale getirilmesi için çalışmaların sürdürüleceğini bildirdi.