AK Parti Edirne Milletvekili Fatma Aksal Keşan ilçesinde geliştirme kapsamında çalışmaların sürdüğü Keşan Otogarını gezdi. AK Parti Keşan İlçe Teşkilatının da kendisine eşlik ettiği Aksal, çalışmaların kısa sürede tamamlanarak herkesin memnun olduğu bir otogar olacağını söyledi. Otogarda gerçekleştirdiği incelemer hakkında konuşan Aksal, “İyileştirme çalışmaları devam eden Keşan otogarını ilçe teşkilatımızla ziyaret ettik. Yapılan çalışmalar hakkında belediye yetkililerinden bilgi aldık. Keşan Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Mahmut Demirkan’ın ve taksici esnafımızın taleplerini dinledik” ifadelerini kullandı. (Ö. Gönültaş)
BÖLGESEL
Yayınlanma: 03 Nisan 2023 - 15:49
Aksal Keşan Otogarındaki Çalışmaları Yerinde İnceledi
BÖLGESEL
03 Nisan 2023 - 15:49

















