Bağ Bozumu Şenliği coşkulu geçti
Edirne Tanıtım ve Turizm Derneği, Süleymanpaşa Bağbozumu Şenliği’ne katıldı.
Verimli ve güzel bir etkinlik olduğunu ifade eden Edirne Tanıtım ve Turizm Derneği, “Derneğimiz Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Bacıoğlu ve Yönetim Kurulu üyeleri Prof. Dr. Emel Gönenç Güler ile Öğr. Gör. Orkun Akman ve Trakya Tarımsal Araştırma Enstitü Müdürü Doç. Dr. Adnan Tülek, derneğimiz gönüllüsü ve aynı zamanda Arda Bağcılık'ın kurucusu İlyas Saç, 29 Ağustos Salı günü Süleymanpaşa Belediyesi ve Tekirdağ Bağcılık Araştırma Enstitüsü iş birliğinde düzenlenen "Süleymanpaşa Bağbozumu Şenliği"ne katılım sağladı.
Bağcılığın ve üzüm hasadının geleneksel değerlerini bir araya getiren bu etkinlikte, üzümün bu topraklar için katma değeri yüksek ne kadar önemli bir tarım ürünü ve Trakya'nın agro turizminin başlıca bileşenlerinden olduğunu bir kez daha anladık. Onlarca yerel ve yeni üzüm çeşidinin tanıtıldığı, üzümün yolculuğunun ve bağbozumunun coşkusunu bir arada yaşadığımız bu etkinliğe bizi davet eden Süleymanpaşa Belediyesi ve Tekirdağ Bağcılık Araştırma Enstitüsü'ne ve emeği geçen herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz” sözlerini dile getirdi.