Başkan Helvacıoğlu Asker uğurlamalarına devam ediyor
Ülkemizde her genç erkeğin vatani görevini yerine getirmek için bir gün Asker Ocağına uğurlanması gerekir. Bu uğurlama Keşan’da bizzat Belediye Başkanı tarafından yapılıyor. Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Keşan’ın askerlik zamanı gelen gençleri Ataer Yıldırır ve Ege Yörük’ü “Başkan Helvacıoğlu “Kardeşlerimizin hayırlısıyla gidip gelmesini temenni ederken görevi başındaki tüm Mehmetçiklerimize sağlık ve sıhhat diliyoruz.” diyerek vatani görevlerini yapmak üzere Ankara Mamak’a uğurladı.