Belediyenin Araç Filosu Büyüyor

İnece Belediyesi, Çevre, Şehircilik ve İklimlerdirme Bakanlığı tarafından hibe edilen çöp kamyonlarının vatandaşların hizmetinde olduğunu duyurdu. İnece Belediye Başkanı, İlhan Arı, İnece halkı için her alanda her koşulda hizmet etmeye davam edeceğinin altını çizerek şunları kaydetti, “İnece belediyemize Çevre,Şehircilik ve İklimlerdirme bakanlığımız tarafından hibe edilen, aracımız için bakanlığımıza inece halkımız adına teşekkür ederiz. Bu arada emeği geçen önceki dönem Bakanımız Mehmet Özhaseki ye şimdiki bakanımız Murat Kurum'a Çok kıymetli vekilim Ahmet Gökhan Sarıçam'a, Saygıdeğer il başkanım Yunus Ercan Dağtaş'a, Değerli merkez ilçe başkanım Bahadır Kovankaya’ya ve aracın yapılmasında ve teslim edilmesinde hizmet sağlayan herkese candan teşekkür ederiz” dedi.