Büyük Zaferin onur ve gururunu yaşıyoruz

30 Ağustos Zafer Bayramı’nı Pehlivanköy Belediye Başkanı Hüseyin Açıkel, kutlayan “Kurtuluş Savaşımızın en önemli halkasını oluşturan, 30 Ağustos’ta zafer ile sonuçlanan, Başkomutanlık Meydan Muharebesi’nin 100. Yıl dönümünü kutlamanın onur ve gururunu yaşıyoruz” dedi.

Pehlivanköy Belediye Başkanı Hüseyin Açıkel, 30 Ağustos Zafer Bayramı’nın 100’ncü yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Açıkel mesajında; “Bugün, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Başkomutanlığında, Milletçe topyekûn varoluş mücadelesi verdiğimiz Kurtuluş Savaşımızın en önemli halkasını oluşturan, 30 Ağustos’ta zafer ile sonuçlanan, Başkomutanlık Meydan Muharebesi’nin 100. Yıl dönümünü kutlamanın onur ve gururunu yaşıyoruz. Bu onurlu günde; Esareti kabul etmeyen ve kanının son damlasına kadar savaşarak kanlarıyla, canlarıyla bu toprakları bizlere vatan yapan, başta büyük önder Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitlerimizi ve gazilerimizi saygı ve minnetle anıyor. 30 Ağustos Zafer Bayramımızı kutluyor. Saygılarımı sunuyorum” dedi. (E.Yıldırım)