Devlet Hastanesi Yolu İyileştiriliyor
Keşan Belediyesi şehrin muhtelif yerlerinde asfalt çalışmalarına devam ediyor. Son olarak Keşan Devlet Hastanesi’ne ulaşımı kolaylaştırmak ve daha güvenli bir yol sunmak için Evreşe Caddesi’nde asfalt çalışmaları başlatıldı.
Keşan Belediyesinden çalışmalara yönelik yapılan açıklamada, “Bu önemli güzergâhta, ulaşım kalitesini artırmak, trafik güvenliğini sağlamak ve hastaneye erişimi hızlandırmak amacıyla yapılan çalışmalarımız tam gaz devam ediyor. Modern altyapı ve kaliteli asfalt malzemesi kullanılarak sürdürülen bu çalışmalar sayesinde yol kullanıcıları konforlu bir ulaşım sağlamayı hedefliyoruz” ifadelerine yer verildi.