İlimizde Görevli Mülki İdare Amirlerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Semineri düzenlendi

İçişleri Bakanlığı Eğitim Daire Başkanlığı tarafından İlimizde Görevli Mülki İdare Amirlerine Yönelik İller İdaresi Genel Müdürlüğü
koordinasyonunda 22 Ekim 2022 Cumartesi günü Valilik Atatürk
Toplantı salonunda Hizmet İçi Eğitim Semineri düzenlendi.

İlimizde Görevli Mülki İdare Amirlerine Yönelik İller İdaresi Genel Müdürlüğü koordinasyonunda 22 Ekim 2022 Cumartesi günü Valilik Atatürk Toplantı salonunda Hizmet İçi Eğitim Semineri gerçekleşti. Kırklareli Valisi Birol Ekici’nin katılımı ile başlayan seminerde Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı, Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı, Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı ile Kırklareli Üniversitesi Öğretim Üyelerince "Afet ve Acil Durumlarda Mülki İdare Amirlerinin Yetki ve Sorumlulukları" "Aile İçi Şiddetle Mücadele" ile "Uyuşturucu ile Mücadelede Mülki İdare Amirlerinin Rolü" ile ilgili farkındalığın arttırılması ve koordinasyonunun en üst düzeye çıkarılması konularında İlimiz Mülki İdare Amirlerine Hizmet İçi Eğitim verildi. (F.Kurtbayram)