Pınarhisar'da TOKİ'ye başvuru sayısı 600'ü aştı
Pınarhisar Belediye Başkanı İhsan Talay, ilçede devam eden TOKİ çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu. Talay, 1. Etap için yakında tekrar ihaleye çıkılacağını, 2. Etap TOKİ’nin ise 2 ay sonra ihaleye çıkacağını söyledi.
Pınarhisar Belediye Başkanı İhsan Talay, TOKİ’nin Pınarhisar’da yapımına devam ettiği sosyal konut projeleri hakkında açıklamalarda bulundu. Talay, “1. Etap TOKİ’miz kısa süre içinde tekrardan ihaleye çıkacaktır. İlk Evim Projesi Kapsamında 2. Etap TOKİ’miz ise 2 ay sonra ihale çıkacaktır. 2. Etap TOKİ’lerimize başvuru sayısı 600 kişiyi aşmıştır. İlçemize çevre ve şehircilik anlamında toplamda 450 adet konut kazandıracağız. İlk Evim Projesi kapsamında bulunan 2. Etap TOKİ başvuruları 31 Ekim’e kadar devam etmektedir. Pınarhisar’ımızın gelişimine büyük katkı sağlayacak 450 adet konutun İlçemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi. (E.Yıldırım)