Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut, Yerel Yönetimlerden Sorumlu MHP Genel Başkan Yardımcısı Sadir Durmaz ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’u Ankara’da ziyaret etti. Başkan Bulut, görüşmelerin ardından yaptığı açıklamada, Kırklareli için planlama ve projelendirme sürecini tamamladıklarını ve artık sahada uygulama dönemine geçtiklerini ifade etti.
Bulut, ziyaretin verimli geçtiğini belirterek, “Görevimizin ikinci yılına girerken, şehrimizin ihtiyaçlarını ve önceliklerini dikkate alarak hazırladığımız projelerimizi Sayın Bakanımızla paylaştık. Kendilerinin gösterdiği yakın ilgi ve destekten dolayı Kırklarelili hemşehrilerim adına teşekkür ediyorum,” dedi.
Kırklareli’nin gelecek vizyonunu net bir şekilde belirlediklerini vurgulayan Başkan Bulut, seçim döneminde verilen sözleri birer birer hayata geçirmek için ekip olarak gece gündüz çalışmaya devam ettiklerini kaydetti. “Artık sahada, eylem dönemine geçiyoruz. Tüm projelerimizi halkımızın hizmetine sunacağız,” ifadelerini kullandı.
Ziyaret kapsamında yerel yönetimlerin güçlendirilmesi, şehircilik projeleri, çevre düzenlemeleri ve iklim değişikliğiyle mücadele konularında fikir alışverişinde bulunulduğu belirtildi.
Başkan Bulut, sözlerini “Kırklareli’miz için çalışmaya, üretmeye ve söz verdiğimiz her projeyi birer birer hayata geçirmeye devam edeceğiz. Hepimize hayırlı, uğurlu olsun,” diyerek tamamladı.
Gülben Gökçen Dönmez














