Ziyaretler kapsamında vatandaşlar tarafından kendisine iletilen görüşleri dikkatle dinleyen Belediye Başkanı Derya Bulut, dile getirilen talepleri tek tek not aldı. Ortak aklın ve dayanışmanın gücünün bir kez daha hissedildiği buluşmalarda, her bir sohbetin şehre dair yeni bir fikir, her bir önerinin ise yarınları daha güçlü kılacak kıymetli bir yol haritası olduğu aktarıldı.
Kahvehane ziyaretlerinin ardından açıklamada bulunan Belediye Başkanı Derya Bulut;“Bugün Kırklareli’mizin kahvehanelerinde vatandaşlarımızla bir araya geldik. Bir bardak çayın sıcaklığında, samimi sohbetlerin eşliğinde şehrimizi, mahallelerimizi ve geleceğe dair umutlarımızı konuştuk. Bizlere iletilen görüşleri dikkatle dinledik, talepleri not aldık, ortak aklın ve dayanışmanın gücünü bir kez daha hissettik. Her bir sohbet, şehrimize dair yeni bir fikir; her bir öneri, yarınlarımızı daha güçlü kılacak kıymetli bir yol haritasıdır. Güler yüzleri, samimi misafirperverlikleri ve içten sohbetleri için tüm hemşehrilerime gönülden teşekkür ediyorum.” İfadelerini kullandı.
Haber Merkezi













