Kırklareli’nin Kaynarca belde Belediye Başkanı Neşe Çevikbaş, beldede kurulan Cuma Pazarı'nı ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Pazarı gezerek yoğun ilgiyle karşılaşan Belediye Başkanı Çevikbaş, hem esnafla hem de alışveriş yapan vatandaşlarla yakından ilgilendi.
Ziyaret kapsamında pazar esnafına hayırlı ve bereketli kazançlar dileyen Belediye Başkanı Çevikbaş, alışveriş yapan vatandaşlarla da uzun süre sohbet etme fırsatı buldu. Vatandaşların göstermiş olduğu samimi ilgi, sevgi ve destekten son derece mutlu olduğunu ifade eden Başkan Çevikbaş, pazar alanında vatandaşların taleplerini dinledi.
"Birlik ve Beraberlik Ruhunu Bir Kez Daha Hissettik"
Gerçekleştirdiği pazar ziyaretinin ardından bir açıklama yapan Belediye Başkanı Neşe Çevikbaş;
“Kaynarca’mızın sıcaklığını ve birlik beraberlik ruhunu bir kez daha hissettiğimiz bu güzel buluşmada bizlere gönlünü açan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.” İfadelerini kullandı.Haber Merkezi














