Cumhuriyetin 102. yılı kutlamaları kapsamında Kırklareli Valiliği tarafından Özgürlük ve Demokrasi Meydanı’nda Atatürk Anıtı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi.
Saat 13.00’te başlayan törende ilk olarak Kırklareli Valiliği çelengi, Kırklareli Valisi Uğur Turan tarafından Atatürk Anıtı’na sunuldu. Ardından Garnizon Komutanlığı ve Kırklareli Belediyesi çelenklerini anıta sundu.
Çelenk sunma töreninin ardından Atatürk ve şehitlerimizin anısına bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Törene, Kırklareli Valisi Uğur Turan, il protokolü, kurum ve kuruluş müdürleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar, Atatürk Anıtı’na çelenklerini sunarak Cumhuriyetin 102. yılını coşkuyla kutladı. Derya Atkoşan
Saat 13.00’te başlayan törende ilk olarak Kırklareli Valiliği çelengi, Kırklareli Valisi Uğur Turan tarafından Atatürk Anıtı’na sunuldu. Ardından Garnizon Komutanlığı ve Kırklareli Belediyesi çelenklerini anıta sundu.
Çelenk sunma töreninin ardından Atatürk ve şehitlerimizin anısına bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Törene, Kırklareli Valisi Uğur Turan, il protokolü, kurum ve kuruluş müdürleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar, Atatürk Anıtı’na çelenklerini sunarak Cumhuriyetin 102. yılını coşkuyla kutladı. Derya Atkoşan













