14 Kasım Dünya Diyabet Günü nedeniyle Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde etkinlikler düzenlendi. Diyabet Hemşiresi Pelin Deniz ve Eğitim Hemşiresi Ecehan Bulut tarafından sabah poliklinik girişine kurulan stantta ücretsiz kan şekeri, boy, kilo ölçümleri yapıldı. Diyabet hastası olmayanlara yönelik Diyabet Yatkınlık Testi dolduruldu. 200 üzeri kan şekeri ölçümü yapıldı. Diyabet hastası olmayıp kan şekeri yüksek diyabet yatkınlık testi yüksek çıkan toplamda 25 vatandaş dahiliye ve endokrin polikliniklerine yönlendirildi.
Standı Hastane Başhekimi Uzm. Dr. Çağdaş Derdiyok, Hastane Müdür Yrd. Haldun Ulu, Endokrin ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Uzm. Dr. Mustafa Dinç ve Hasta Hakları Birim Çalışanı Hülya Erdoğan ziyaret etti. Diyabet Günü etkinlikleri öğlen konferans salonunda hasta ve hasta yakınlarına yönelik farkındalık yaratmak amacıyla düzenlenen sempozyumla devam etti. İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Nilgün Sema Çomaklı, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Dr. Okay Kaşıkeman, Hastane Başhekimi Uzm. Dr. Çağdaş Derdiyok ve Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Ayhan Tosunoğlu'nun katılımı ve konuşmaları ile başlayan sempozyum; Endokrin ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Uzm. Dr. Mustafa Dinç, Diyabet Hemşiresi Pelin Deniz ve Diyetisyen Eylül Fatma Hırca'nın sunumlarıyla devam etti. Sempozyum sonunda söz hakkı verilen hasta ve hasta yakınları duygu ve düşüncelerini aktarma fırsatı buldu. Sempozyuma katılan diyabet hastalar ve hasta yakınlarına diyabet okulu katılım sertifikası Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzman Doktor Nilgün Sema Çomaklı ve Hastane Başhekimi Uzman Doktor Çağdaş Derdiyok tarafından takdim edildi. Ayrıca İl Sağlık Müdürlüğünün düzenlediği teşekkür belgeleri sempozyumda eğitim veren personele Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Nilgün Sema Çomaklı tarafından verildi. (H.M.Taner)
BÖLGESEL
Yayınlanma: 16 Kasım 2022 - 16:57
Güncelleme: 16 Kasım 2022 - 17:08
Devlet Hastanesinde Dünya Diyabet Günü Etkinliği
BÖLGESEL
16 Kasım 2022 - 16:57
Güncelleme: 16 Kasım 2022 - 17:08
Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde kurulan stantta 14 Kasım Dünya Diyabet Günü etkinlikleri kapsamında ücretsiz kan şekeri, boy, kilo ölçümleri yapıldı. Diyabet hastası olmayanlara yönelik Diyabet Yatkınlık Testi dolduruldu. Ayrıca Hastane Konferans Salonunda hasta ve hasta yakınlarına yönelik sempozyum düzenlendi.
İlginizi Çekebilir

















