Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde düzenlenen sünnet düğününde ikram edilen tavuklu pilavdan etkilendikleri şüphesiyle 20 kişi hastaneye başvurdu.Şeyhsinan Mahallesi'ndeki bir düğün salonunda gerçekleştirilen sünnet düğününün ardından misafirlere tavuklu pilav ikram edildi.İkramdan yiyen 20 kişi, bir süre sonra rahatsızlanmaları üzerine gıda zehirlenmesi şüphesiyle Çorlu Devlet Hastanesine başvurdu.Tedavi altına alınan kişilerin büyük bölümünün işlemlerinin ardından taburcu edildiği öğrenildi.Olayla ilgili inceleme başlatıldı.AA
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 15:45
Düğünde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi! 20 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
GÜNDEM
24 Haziran 2026 - 15:45
İlginizi Çekebilir













