Kırklareli’ne bağlı İnece Beldesi’nde 31 Mayıs Cumartesi günü yağmur duası gerçekleştirildi. Kurak geçen mevsim nedeniyle düzenlenen etkinlikte vatandaşlar hep birlikte ellerini semaya açarak rahmet için dua etti.
İnece Belediye Başkanı İlhan Arı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen yağmur duasına belde halkı yoğun ilgi gösterdi. Etkinlik, sabah saatlerinde beldenin belirlenen alanında başladı. Vatandaşların yanı sıra çevre köylerden gelen misafirlerin de katılım gösterdiği programda birlik ve beraberlik havası hâkimdi.
Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda din görevlileri tarafından yağmur duası yapıldı. Yapılan dualarda başta bereketli yağışlar olmak üzere, ülkenin ve milletin huzuru için temennilerde bulunuldu.
Başkan İlhan Arı, program sonunda yaptığı açıklamada, “İçinde bulunduğumuz kurak dönemin ardından halkımızla birlikte dualarımızı ettik. Katılım sağlayan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Rabbim dualarımızı kabul etsin, rahmetini üzerimizden eksik etmesin,” dedi.
Yağmur duasının ardından katılımcılara ikramlarda bulunuldu. Etkinlik, toplumsal dayanışmayı güçlendiren anlamlı bir buluşma olarak belde halkı tarafından memnuniyetle karşılandı.
Gülben Gökçen Dönmez













