Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker, Kaynarca’da 2.etap doğalgaz kazı çalışmalarının Temmuz ayında başlayacağını bildirdi. Türker, 7,5 kilometreyi aşkın kazı çalışması gerçekleştirileceğini belirtti.
Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker, doğalgazda 2. etap çalışmalarının Temmuz ayında başlayacağını duyurdu. Türker yaptığı açıklamada, “Bugün bizleri ziyaret ederek bilgi veren Gazdaş A. Ş Lüleburgaz İşletme Müdürü Sayın Irmak Kaya Bey , 2. Etap çalışmalarında 7.850 metrelik kazı çalışması gerçekleştireceklerini ifade ettiler. 2 yıl önce doğalgaz ile tanışan Kaynarcamızın tamamına doğalgaz verilmesi için çabalarımız sürüyor. Emek veren tüm emekçi ekiplere çok teşekkür ediyorum” dedi. (H.Murat Taner)
Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker, doğalgazda 2. etap çalışmalarının Temmuz ayında başlayacağını duyurdu. Türker yaptığı açıklamada, “Bugün bizleri ziyaret ederek bilgi veren Gazdaş A. Ş Lüleburgaz İşletme Müdürü Sayın Irmak Kaya Bey , 2. Etap çalışmalarında 7.850 metrelik kazı çalışması gerçekleştireceklerini ifade ettiler. 2 yıl önce doğalgaz ile tanışan Kaynarcamızın tamamına doğalgaz verilmesi için çabalarımız sürüyor. Emek veren tüm emekçi ekiplere çok teşekkür ediyorum” dedi. (H.Murat Taner)

















