Kırklareli’nin Kaynarca belde Belediye Başkanı Neşe Çevikbaş, beldede yaşamını sürdüren 100 yaşındaki Hüsniye teyzeyi ziyaret ederek kendisiyle bir gönül sohbeti gerçekleştirdi ve hayır duasını aldı. Bir asırlık ömre sahip büyük çınarla yakından ilgilenen Belediye Başkanı Çevikbaş, büyüklerin her zaman yanlarında olduklarını belirtti.
Bir asırlık ömre nice hatıralar ve büyük emekler sığdırmış olan büyüklerin en değerli hazine olduğunu vurgulayan Belediye Başkanı Çevikbaş, yaşlı vatandaşların hayat tecrübelerinin kendilerine her zaman yol gösterdiğini ifade etti.
"Büyüklerimizin Bir Duası Bizlere Güç Veriyor"
Gerçekleştirdiği anlamlı ziyaretin ardından duygu ve düşüncelerini paylaşan Kaynarca Belediye Başkanı Neşe Çevikbaş;
“Bugün 100 yaşındaki kıymetli Hüsniye Ablamızı ziyaret ederek gönül sohbeti yaptık, hayır duasını aldık. Bir asırlık ömrüne nice hatıralar, nice emekler sığdırmış büyüklerimiz bizim en değerli hazinemizdir.Büyüklerimizin yüzündeki bir tebessüm, ettikleri bir dua bizlere güç veriyor. Onların yanında olmak, yalnız olmadıklarını hissettirmek ve her zaman destek olmak bizim için büyük bir sorumluluk ve mutluluktur.Hüsniye Ablamıza sağlıklı, huzurlu ve bereketli ömürler diliyor, tüm büyüklerimizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum. İyi ki varsınız.”Haber Merkezi














