Kırklareli Kent Konseyinde gerçekleştirilen seçimli olağan genel kurulun ardından başkanlık makamında devir teslim heyecanı yaşandı. Mevcut Başkan Yasemin Ertaş, düzenlenen törenle görevini Abdullah Mutluer’e devretti.
Genel kurul sürecinin tamamlanmasıyla birlikte makamı teslim eden Ertaş, yaptığı açıklamada:
“Seçimli olağan genel kurulumuzun ardından görevimi bugün sayın Abdullah Mutluer ‘e teslim ettim. Başkanıma ve yürütme kuruluna başarılar diliyorum. Genel Kurulumuzun gelecek güzel günlere katkı sağlaması dileğiyle hepinizi saygıyla selamlıyorum” ifadelerini kullandı.
Haber Merkezi















