Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut, şehir ulaşımında çığır açacak projeleri kamuoyuyla paylaştı. Başkan Bulut, Karayolları 1. Bölge Müdürü Şenol Altıok ile gerçekleştirdiği toplantıda, Kırklareli’nin ulaşım altyapısını güçlendirecek iki önemli proje hakkında kapsamlı değerlendirmelerde bulunduklarını duyurdu.
Toplantının ana gündem maddeleri arasında yer alan 12,5 kilometrelik çevreyolu projesi ve modern otogar planlaması, şehrin hem trafik yükünü hafifletmeyi hem de toplu taşıma sistemini daha çağdaş ve işlevsel hale getirmeyi amaçlıyor.
Başkan Bulut, yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Sevgili hemşehrilerim, bugün Karayolları 1. Bölge Müdürü Sayın Şenol Altıok ile gerçekleştirdiğimiz toplantıda, şehrimizin ulaşım altyapısına önemli katkı sağlayacak 12,5 kilometrelik çevreyolu projesi ve modern otogar planlamasına ilişkin kapsamlı değerlendirmelerde bulunduk. Sayın Bölge Müdürümüzün şehrimizin kalkınmasına yönelik gösterdiği stratejik vizyon ve samimi iş birliği için müteşekkir olduğumu ifade etmek isterim. Her şey daha yaşanabilir bir Kırklareli için.”
Projelerin hayata geçmesiyle birlikte şehir içi trafik rahatlayacak, çevreye duyarlı ulaşım çözümleriyle Kırklareli halkının yaşam kalitesi artacak. Belediye, projelerin en kısa sürede uygulamaya geçmesi için Karayolları ile koordineli bir şekilde çalışmayı sürdürecek.
Gülben Gökçen Dönmez












