Kırklareli Valiliği, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı vatandaşları bilgilendirmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla sosyal medya üzerinden önemli bir çağrıda bulundu.“#OrmanBenim #YangınaDurDerim” etiketiyle yapılan paylaşımda; ormanları korumanın herkesin ortak sorumluluğu olduğu hatırlatılarak şu uyarılara yer verildi: Çöp atma, gördüğünde topla Sigara izmariti atma Ateş yakma Anız yakmaPaylaşımda, “#BirlikteÖnleyelim” çağrısıyla vatandaşların duyarlılığına dikkat çekildi.Valilik yetkilileri, özellikle kırsal alanlar, tarım arazileri ve ormanlık bölgelerde dikkatli olunması gerektiğini belirterek, ihmalin büyük felaketlere yol açabileceği uyarısında bulundu. Orman yangınlarının önlenmesi için tüm vatandaşların iş birliği içinde hareket etmesi istendi.Derya Atkoşan
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Ağustos 2025 - 17:00
Kırklareli Valiliğinden Yangın Uyarısı: "Orman Benim, Yangına Dur Derim!"
GÜNDEM
03 Ağustos 2025 - 17:00















