Kırklareli’nde dün kaydedilen görüntüler ile birlikte vatandaşlar bir kez daha yok artık dedi.
18 Kasım Cumartesi günü Kırklareli Merkez’de bulunan Dingiloğlu Parkı önündeki durakta Bulgar plakalı otobüslerin yaya yolunu işgal ettiği ve durağın önünü kapattığı görüldü. Durağa yaklaşamayan şehir içi ulaşım otobüsleri vatandaşları yaya yolundan almak zorunda kaldı. Yeni yapılan durağın da işlevsiz kaldığı bu olay ile birlikte akıllara tek bir soru geldi. Bulgar turistleri getiren otobüslere park yeri gösterilmiyor mu?
Şefik Kenar
















