Pınarhisar Belediye Başkanı İhsan Talay, ilçeye 3. Etap TOKİ projesiyle 200 yeni sosyal konut kazandırılacağını açıkladı. Başkan Talay, göreve geldikleri günden bu yana verdikleri “Pınarhisar’ı büyütme ve güçlendirme” sözünü bir adım daha ileriye taşıdıklarını belirterek, ilçede 1. ve 2. etap TOKİ projeleriyle 460 sosyal konut, 1 okul, 1 cami ve 36 iş yerinin hayat bulduğunu hatırlattı. 3. etapla birlikte Pınarhisar’daki toplam konut sayısı 660’a yükseldiğini dile getirdi. Başkan Talay açıklamsında Şu ifadelere yer verdi:
“Pınarhisar’ımıza 3. Etap TOKİ Hayırlı Olsun
Göreve geldiğimiz günden bu yana bir söz verdik:
“Pınarhisar’ımızı büyüteceğiz, güçlendireceğiz, hak ettiği yatırımları bu topraklara getireceğiz.”
Bugün o sözün somut karşılıklarından birini daha yaşıyoruz.
Pınarhisar’ımızda hayata geçirdiğimiz
1. ve 2. TOKİ çalışmalarıyla şehrimize
460 sosyal konut, 1 okul, 1 cami ve 36 iş yeri kazandırdık.
Şimdi ise 3.Etap Toki Projesiyle 200 Sosyal Konut Daha Kazandırıyoruz.
Yeni hamlemizle birlikte ilçemizdeki konut sayısı
660’a yükseliyor.
Bu sadece bir konut kazanımı değil;
Pınarhisar’ımızın gelişen nüfusuna, büyüyen ekonomisine ve yükselen yaşam standartlarına verilen güçlü bir cevaptır.
Konut demek yuva demektir.
Yuva demek huzur, düzen ve gelecek demektir.
Biz ilçemizde tam da bunu inşa ediyoruz:
Güvenli, modern, yaşanabilir bir Pınarhisar.
Bugün hep birlikte şahitlik ediyoruz:
Pınarhisar Altın Çağını yaşıyor.
Sözle değil, üretimle…
Vaadle değil, icraatla…
Bahane değil, gayretle…
Bu büyük kazanımlarda desteklerini esirgemeyen
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a,
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sayın Murat Kurum’a
ve TOKİ Başkanımız Sayın Mustafa Levent Sungur’a şükranlarımı sunuyorum.
HAYIRLI OLSUN PINARHİSAR'IM” Haber Merkezi
“Pınarhisar’ımıza 3. Etap TOKİ Hayırlı Olsun
Göreve geldiğimiz günden bu yana bir söz verdik:
“Pınarhisar’ımızı büyüteceğiz, güçlendireceğiz, hak ettiği yatırımları bu topraklara getireceğiz.”
Bugün o sözün somut karşılıklarından birini daha yaşıyoruz.
Pınarhisar’ımızda hayata geçirdiğimiz
1. ve 2. TOKİ çalışmalarıyla şehrimize
460 sosyal konut, 1 okul, 1 cami ve 36 iş yeri kazandırdık.
Şimdi ise 3.Etap Toki Projesiyle 200 Sosyal Konut Daha Kazandırıyoruz.
Yeni hamlemizle birlikte ilçemizdeki konut sayısı
660’a yükseliyor.
Bu sadece bir konut kazanımı değil;
Pınarhisar’ımızın gelişen nüfusuna, büyüyen ekonomisine ve yükselen yaşam standartlarına verilen güçlü bir cevaptır.
Konut demek yuva demektir.
Yuva demek huzur, düzen ve gelecek demektir.
Biz ilçemizde tam da bunu inşa ediyoruz:
Güvenli, modern, yaşanabilir bir Pınarhisar.
Bugün hep birlikte şahitlik ediyoruz:
Pınarhisar Altın Çağını yaşıyor.
Sözle değil, üretimle…
Vaadle değil, icraatla…
Bahane değil, gayretle…
Bu büyük kazanımlarda desteklerini esirgemeyen
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a,
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sayın Murat Kurum’a
ve TOKİ Başkanımız Sayın Mustafa Levent Sungur’a şükranlarımı sunuyorum.
HAYIRLI OLSUN PINARHİSAR'IM” Haber Merkezi













