Birlik ve Beraberlik Duyguları Pekiştirildi
Cuma namazının ardından gerçekleştirilen organizasyonda, Muharrem ayının manevi ikliminin ve paylaşma kültürünün yaşatılması hedeflendi. Camilerden çıkan ilçe sakinlerine aşure ikram eden Belediye Başkanı İhsan Talay, vatandaşlarla bir araya gelerek yakından ilgilendi.
Birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren bu mübarek ayın ilçeye, ülkeye ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini temenni eden Başkan İhsan Talay, şu ifadeleri kullandı:
" Muharrem ayının manevi iklimini hemşehrilerimizle birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Pınarhisar Belediyesi olarak Cuma namazı çıkışında ilçemizdeki tüm camilerimizde aşure ikramında bulunduk. Birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularımızı pekiştiren bu mübarek ayın; ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyorum. Aşuremizi paylaşan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Muharrem ayının bereketinin sofralarımızdan, huzurunun gönüllerimizden eksik olmamasını temenni ediyorum”
Haber Merkezi














