Kırklareli’nin Pınarhisar ilçe Devlet Hastanesi'nde, personelin motivasyonunu artırmak, birlik ve beraberlik duygularını güçlendirmek amacıyla Başhekimlik tarafından Aşure Günü etkinliği düzenlendi. Hastane bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte, sağlık çalışanları bir araya gelerek anlamlı bir gün geçirdi.
Paylaşma ve Dayanışma Kültürü Sergilendi
Etkinlik kapsamında hazırlanan aşureler, hastane personeline ikram edildi. Düzenlenen program vasıtasıyla bir araya gelen çalışanlar, paylaşma ve dayanışma kültürünün güzel bir örneğini yaşadı.
Çalışan memnuniyetini artırmaya ve kurum içi iletişimi güçlendirmeye yönelik faaliyetler kapsamında gerçekleştirilen bu organizasyon, hastane çalışanları tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandı.
Haber Merkezi














