Pınarhisar Belediyesi’nin kültür sanat gezileri kapsamında gerçekleştirdiği Bursa gezisiyle Pınarhisar’lı kadınlar Osmanlı’nın ilk başkenti Bursa’yı gezme fırsatı buldu. Kadınlar Bursa’nın tarihi alanları ve yapıları ile kültürel zenginliklerini yerinde inceledi.
Pınarhisar Belediyesi Osmanlı Devleti’nin ilk başkenti olan Bursa’ya gezi düzenledi. Kültür Sanat etkinlikleri kapsamında gerçekleşen ziyarete Pınarhisar’lı kadınlar katıldı. Gerçekleştirilen Bursa gezisi kapsamında Pınarhisar’lı kadınlar Bursa Ulu Cami, Cumalıkızık Köyü, Tophane Tepesi, Sultan Türbesi, Mehmet Türbesi, 1326 Bursa Fetih Müzesi, Gazi Türbesi ve Gazi Türbesini gezme ve incelme fırsatı buldu. Yapılan gezi hakkında bir açıklama yapan Pınarhisar Belediye Başkanı İhsan Talay, geziye katılan tüm hemşehrilerine teşekkür etti. Kültür sanat etkinliklerinin süreceği mesajını verdi. (N.Şensöz)
YAŞAM
Yayınlanma: 19 Aralık 2022 - 16:27
Pınarhisar'lı kadınlar Bursa'daydı
YAŞAM
19 Aralık 2022 - 16:27
İlginizi Çekebilir

















