İlimizde yaşayan ressamlarımızdan Ayça Yiğit 2 Temmuz Cumartesi günü ilk kişisel sergisini Papazın Evinde açtı.
Saat 16.30’da gerçekleşen açılışa Kırklareli Valisi Birol Ekici, Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, İl Kültür ve Turizm Müdürü Veli Şen, İl Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Kalkan, İl İdare ve Denetim Müdürü Alaeddin İkican, İYİ Parti İl Başkanı Hilmi Hersek, Kırklareli SMMMO Başkanı Burhan Üstünkol ve çok sayıda protokol üyesi ile sanatsever katıldı.
Resimlerinde gündelik hayatı ve psikolojik öğeleri soyut ve somut perspektifle ortaya koyan Ayça Yiğit, bugüne kadar çok sayıda sergiye konukluk etti.
Bu sergisinin ilk kişisel sergisi olduğunu söyleyen Yiğit, oldukça heyecanlı olduğunu ve Kırklarel’ nin bir sanatçı için çok elverişli bir şehir olduğunu ifade etti.
Kırklareli Sanat 39 platformu üyesi olan Yiğit çok sayıda ulusal Sanat oluşumlarına üye. Sergi 10 Temmuz’a kadar Papazın Evinde ziyaret edilebilecek. (F.Kurtbayram)
KÜLTÜR-SANAT
Yayınlanma: 04 Temmuz 2022 - 13:53
Ressam Ayça Yiğit'in ilk kişisel sergisi açıldı
KÜLTÜR-SANAT
04 Temmuz 2022 - 13:53
İlimizde yaşayan ressamlarımızdan Ayça Yiğit 2 Temmuz Cumartesi günü ilk kişisel sergisini Papazın Evinde açtı. Resimlerinde gündelik hayatı ve psikolojik öğeleri soyut ve somut perspektifle ortaya koyan Ayça Yiğit, bugüne kadar çok sayıda sergiye konukluk etti.
İlginizi Çekebilir

















