İstanbul Yenikapı’da 22-25 Aralık tarihlerinde Trakya Rumeli Balkanlar Gönül Birliği Derneği tarafından organize edilen Trakya Memleket Günlerine Kırklareli’nden ilgi yoğun oldu. Birçok belediye fuarda stant açtı. Onlardan biri de Kavaklı Belediyesi oldu.
Kırklareli Merkez’e bağlı Kavaklı Belediyesi, 22-25 Aralık tarihlerinde Trakya Rumeli Balkanlar Gönül Birliği Derneği tarafından organize edilen Trakya Memleket Günlerinde stant açarak yerini aldı. “Trakya Memleket Günlerine sizleri de özlem gidermeye bekliyoruz” sloganı ile Kırklarelileri fuara davet eden Kavaklı Belediyesi konuya ilişkin açıklamasında, “Trakyamızın kültürel dokusunu, tarihini, yöresel ürün ve lezzetlerini ülke çapında tanıtma ve farkındalık oluşturmaya yönelik İstanbul Yenikapı’da 22-25 Aralık tarihlerinde Trakya Rumeli Balkanlar Gönül Birliği Derneği tarafından organize edilen Trakya Memleket Günlerinde Kavaklı Belediyesi olarak bizde yerimizi aldık. Bugün açılışı yapılan etkinlikte belediye başkanlığımızca kurulan standımıza ziyaretçilerimiz yoğun ilgi gösterdi. Bu organizasyonda birliğimizi ve beraberliğimizi sağlayan herkese ve özellikle Trakya Rumeli Balkanlar Gönül Birliği Dernekler Başkanı Cevdet Ateş’e teşekkürlerimizi sunarız” ifadelerine yer verdi. (H.Murat Taner)
BÖLGESEL
Yayınlanma: 23 Aralık 2022 - 16:31
Trakya Memleket Günlerinde Kavaklı Belediyesi de yerini aldı
BÖLGESEL
23 Aralık 2022 - 16:31
İlginizi Çekebilir

















