Meydana gelen zarar verilmesinin çok sık tekrarlanan bir durum olduğunun altını çizen Kırklareli Belediyesi, “Maalesef gün aşırı bu manzaralar ile karşılaşıyoruz. Bakımını yapmak, tamir etmek, güzelleştirmek, yenilemek elbette ki görevimiz. Ancak Kırklareli ve burada yaşayan insanlarımız, bu duyarsızlığı hak etmiyor. Hele ki çocuklarımız, keyifli vakit geçirecekleri parklar böyle zarar görünce, çok daha fazla üzülüyor” ifadelerini dile getirdi. Karşılaşılan bu gibi olumsuz durumlarda gerekli yerlere bilgi verilmesi gerektiğini dile getiren Kırklareli Belediyesi, “Hemşehrilerimizden, bu tarz olumsuz durumlara şahit olduklarında, ilgili ve yetkili birimlerle iletişime geçmelerini rica ediyoruz. Şehrimizi ve ortak alanlarımızı birlikte koruyalım, birlikte güzelleştirelim, birlikte sahip çıkalım” şeklinde konuştu. Sosyal kullanım alanlarına zarar vermenin halka karşı işlenen bir suç olduğunu ifade eden Kırklareli Belediyesi, “Unutmayalım ki bilinçli bir şekilde kırılan, dökülen, zarar verilen her malzeme, belediyenin değil Kırklareli halkının ortak malıdır” ifadelerini kaydetti.
Haber Merkezi GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Ağustos 2023 - 16:12
"Üzüntü duyuyoruz"
Kırklareli’nde mesire alanlarında meydana gelen zararlar ile ilgili açıklamalarda bulunan Kırklareli Belediyesi, “Üzülüyoruz. Çocuklarımızın gülüp oynadığı, büyüklerimizin dinlenme fırsatı bulduğu parklarımız ‘kendini bilmez’ kişi veya kişiler tarafından ne yazık ki ya kırılıyor ya da parçalanıyor” ifadeleri kullanıldı.
GÜNDEM
15 Ağustos 2023 - 16:12













