Kırklareli’nin İnece belde Belediyesi, Muharrem ayının bereketi ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu. İnece Belediye Başkanı'nın da bizzat katılarak vatandaşlara aşure dağıttığı organizasyon, belde sakinleri tarafından yoğun ilgiyle karşılandı.
Birlik ve Beraberlik Mesajı Verildi
İnece Belediyesi tarafından hazırlanan programda, Muharrem ayının manevi atmosferi belde halkıyla birlikte paylaşıldı. Etkinlikte vatandaşlarla yakından ilgilenen ve ikramda bulunan İnece Belediye Başkanı İlhan Arı, toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti.
Aşure ikramına katılım sağlayan tüm belde sakinlerine teşekkür eden İnece Belediyesi yetkilileri, yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
" Muharrem ayının bereketini ve paylaşmanın güzelliğini birlikte yaşıyoruz. Belediyemiz tarafından hazırlanan aşure ikramımıza katılan tüm hemşehrilerimize teşekkür ederiz. Rabbim birlik, beraberlik ve kardeşliğimizi daim eylesin. Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını dileriz.”
Haber Merkezi













